Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

21

Publicerad 2010-08-15 19:35:54 i Plugg,

Födelsedagen har varit toppen! Var på bio och såg "Bröderna Karlsson" som helt överträffade mina förväntningar, även om det var lite väl sockrigt på slutet. Men, se den!

Sitter nu med en proppmätt mage och ska repetera det sista inför tentan imorn. Har ännu inte lärt mig nedbrytningen av kolhydrater, fetter och proteiner vilket ska bankas in. I bakhuvudet lurar också en oro över att det säger stopp när jag väl sitter där med pennan i handen. Att jag blir blockerad, och så väntar ännu en omgång av repetitioner.
Nu vill jag att tiden går fort, så att klockan hinner slå 13. Då är jag en pluggfri människa i ytterligare sex dagar :)

Håll tummarna för mig, please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela