Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Måndag 6 december

Publicerad 2010-12-06 11:20:52 i Plugg,

God förmiddag! Eller god morgon kanske, haha...

Helgen flöt förbi och det snabbt. Jobbade i lördags 7-12, allt lugnt inga larm. Därefter badminton med brorsan vilket har resulterat i kraftig muskelsvaghet i höger arm. Revansch är att vänta :)
Jag hann också med att plugga lite igår, fick ihop massa text till vår kvalitativa studie.

Idag väntar gymmet, kors så jag längtar dit. De var säkert två veckor sen jag var där sist, illa... Men först måste jag plugga lite till, dels väntar pbl-uppgiften som handlar om vetenskapligt förhållningssätt, dels måste jag läsa två vetenskapliga artiklar som handlar om anhörigas upplevelser av kvaliteten på omvårdnaden i äldreomsorgen (material till studien). Morsning korsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela