Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Bröllopsmys

Publicerad 2010-06-19 12:15:05 i Allmänt,

Igår var en trött dag, sov mest och käkade kall risgrynsgröt. Fick ner några svenska jordgubbar också, sved gjorde det men dem är ju så goda! Mums :)
Hade en idé om att ta bilen och sticka ut, var som helst, bara för att komma ut och göra någonting annat. "Ta tempen först" säger mamma. 38,4. VARFÖR???

Idag är första dagen som jag börjar känna mig normal igen. Herr Feber har tagit sitt pick och pack och dragit iväg, långt bort hoppas jag... Tittade igår kväll på festligheterna kring Victoria och Daniel, så fina dem är! Var nära att börja storböla när adolf-fredriks-ungarna ställde sig och sjöng för dem :) Troligtvis kommer jag idag att sitta hemma och följa bröllopet, har ingen större energi ännu att gå ut tror jag men vi får se. Är mest nyfiken att få se hur Victorias klänning ser ut!

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-06-19 20:54:29

Åh ring mig när du känner dig bättre så får vi träfas! Det var alldeles för länge sen!! kramar

Postat av: Syrrastudenten

Publicerad 2010-06-20 11:53:51

Will do that! :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela