Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

VC

Publicerad 2010-06-28 10:00:51 i Hälsa,

Har fått en tid på vårdcentralen idag då min feber är kvar. Jag är glad över att ha fått en tid, eftersom personalen där verkar drunkna i patienter. Dessvärre verkar läkaren jag ska träffa vara en riktig bitch. Har läst på Doktorsguiden att hon är nonchalant, empatilös och inte hör av sig om provsvar. Hon ska också ha skällt ut en av sina patienter för att denne var där på en fredag. En vän (samt hennes mamma) har också träffat henne, även då betedde hon sig oproffsigt.

Bah.

Hon kanske hade en (många) dåliga dagar?



Kanske inte. To be continued.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela