Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Åh nej

Publicerad 2010-05-16 20:50:53 i Allmänt,

Var precis inne på skolans internnät och såg att vi får hämta ut hemtentan i psykologi på torsdag. Antingen är läraren en riktig snåljåp eller så är det vi i klassen som är pantade i huvudet. Resultat: 16 underkända, 41 godkända och 3 (TRE!!) väl godkända. Anledningen till att så många blev underkända är enligt läraren att formalian (referenser och skrivanvisningar) inte var tillräckligt bra. Ååååååh... jag blir så besviken om jag inte blir godkänd bara för att jag har gjort fel med mina källor eller något annat simpelt. Jag satt ju som besatt och läste mitt arbete om och om igen, kollade källförteckningen hundra gånger... hm, glömde i och för sig sidnumrera...
Nu väntar tre långa dagar innan det blir torsdag, snälla håll tummarna för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela