Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Fail

Publicerad 2010-05-11 18:00:22 i Allmänt,

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!! F*******N!
Är det inte typiskt??? Så fort vi blir lediga från tentor och inlämningar, får vi reda på provresultatet på senaste salstentan i anatomi; IG, såklart. Med en poängs marginal per avsnitt...
Nu återstår valet att antingen:  
1) skriva omtenta i juni dagen efter min tonsillectomi. Känns icke så lockande eftersom jag inte har någon lust att vingla in i provsalen fullproppad med smärtstillande. 
2) skriva omtenta vid mitten på augusti, vilket betyder att jag då måste ägna sommaren åt att läsa den förb*****ade boken... *suck*...

Nä. Jag har faktiskt fått högsta betyg på de andra tentorna (oj, det där lät väldigt skrytsamt, sorry),  så nu ska jag unna mig själv en veckas pluggledighet. Sen kan vi snacka råplugg. Anatomi är ju faktiskt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela