Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Sommartider hej hej...

Publicerad 2010-05-20 17:33:38 i Allmänt,

Dagen har spenderats i skolan med två föreläsningar, en i moralfilosofi och och en i vårdetik. Har inte lyckats ta mig ut någon längre stund för att njuta av det härliga sommarvädret, istället har vi suttit i aulan och hinkat i oss vatten för att lyckas hålla oss vakna medan föreläsarna pladdrade på. Åh snälla sol, stanna kvar hos mig!

Var också och hämtade ut hemtentan i psykologi, tack och lov blev jag godkänd *pustar ut* Dessvärre hade läraren kladdat en hel del kommentarer ang. mina referenser, men inte kommenterat något om arbetet i sin helhet. Jaja, skönt att vara godkänd. Så var det bara sociologi-hemtentan att vänta på...
Nu är jag ledig fram tills på måndag. Ska försöka hitta den del av litteraturen som jag ännu inte fått tag i (bestämde mig ju för att inte köpa böckerna denna gång, utan låna på biblioteket. Neee, böckerna i denna kurs är bra att köpa då de återkommer framöver...). Beställa böcker och läsa står därmed på schemat. Vilken trevlig helg jag får :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela