Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Fredag 29 oktober

Publicerad 2010-10-29 13:13:22 i Plugg,

Söker efter liten medicinsk ordbok som jag känner att jag behöver mer och mer. I vår blir det praktik på medicinsk/kirurgisk avdelning, då måste jag ha den! Letar också efter stetoskop och blodtrycksmätare, vill ha ett eget set istället för att springa runt på avdelningen och leta. Dessutom kan jag då öva på familj och vänner :)

Förkylningen är nu bättre, snuvig och lite seg men inte så mycket mer. Jag har kommit igång med pluggandet, läser just nu om elimination som är en av omvårdnadsåtgärderna jag ska skriva om i hemtentan.

Vad passar bättre än lite grym musik? Här hittar du den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela