Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Slutspurt

Publicerad 2011-04-07 21:28:10 i Plugg,

Har precis ätit och sitter här nyduschad efter ett body pump-pass, som var än mer mördande än vad det brukar vara. Märks att det var ett antal veckor sedan jag var där. Det ska vi allt ändra på :)
Ögonen svider, är ganska så trött, men tänkte hinna med att läsa lite om infektionssjukdomar innan jag släcker. Eller onkologi. Eller ska jag läsa om syra-bas istället? postoperativ omvårdnad? Kors, det tar aldrig slut!

Imorgon har vi sista föreläsningen inför tentan, sjukdomar i mag-tarm-kanalen kommer det handla om. Under förmiddagen ska jag och J sitta med våra anteckningar om allt vi (inte) har lärt oss, och förhöra varandra. Känns bra. Annars blir det gärna att man tar sådant de sista dagarna innan tentan, inte ok.

Nej, gubbar och gummor, åter till böckerna. Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela