Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Som om vi inte hade tillräckligt att läsa...

Publicerad 2011-04-09 14:11:43 i Plugg,

Sitter med hemtentan i katastrofmedicin, som jag helt överraskande fick vetskap om för ca 24 timmar sedan. Man måste av 121 poäng (!) ha 97 rätt för att bli godkänd, annars väntar omtenta/kompletteringsuppgift. Drygt att så här en vecka innan Den Stora Tentan behöva svara på frågor som man inte hittar svaret på. Nej - jag hade inte kunnat göra den tidigare eftersom veckorna har varit fullspäckade. Nej - jag kan inte vänta med att göra den eftersom den ska vara klar på tisdag då vi har scenario-träning.
Bitter? Yes. Kursutvärderingen kommer till stor del användas som klagomur för den kassa schemaläggningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela