Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

28 poäng

Publicerad 2011-06-21 11:15:56 i Allmänt,

Helt otroligt vad stolt jag är, klämde till med VG på psykiatritentan. Sisådär 4-5 poäng från max :D Nu känner jag att jag till fullo kan njuta av sommaren, utan att behöva tänka på eventuell omtenta i augusti. Och för bröllopet i helgen, finns det bara ett uttryck som kan beskriva: wow. Allt var fixat till tipp-topp med små söta detaljer som gjorde helhetsupplevelsen fantastisk.

Framöver ska jag läsa (har börjat på Mari Ljungstedts "Den dubbla tystnaden", älskar hennes böcker!), jobba och masa mig iväg till gymmet (1 månad senast jag var där...) som kompensation för alla glassar som på något konstigt sätt kommer i min väg ;)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela