Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Snart i mål

Publicerad 2010-12-18 18:28:16 i Plugg,

Tentan kom och gick som alla andra gånger, och det gick ganska bra tror jag. Jag svarade på alla frågor (som var hyffsat lätta) och efter att ha snackat med mina klasskompisar har mina förhoppningar om godkänt stärkts. Efter tentan satte jag mig och en klasskompis för att jobba med hemtenta ett av två, denna handlade om argumentationsanalys. Redan efter en timme var vi på ett ungefär klara, skönt!

Nu vilar jag ut i min säng med en filt virad omkring mig. Imorgon väntar nya tag, då ska materialet till hemtenta två bearbetas. Sen på måndag har vi årets sista föreläsning, därefter ska vi jobba klart med hemtenta två. God kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela