Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Avkoppling

Publicerad 2010-06-07 12:08:16 i Allmänt,

Tentan gick helt ok, vissa frågor var jag inte beredd på men jag tror att jag lyckades få till ett hyffsat svar ändå. Nu kan jag i princip bara koppla av under de sista skoldagar som är kvar. Har två seminarier, men de verkar inte som någon big deal. Stressen inför tentan har däremot tagit ut sin rätt. Har lite småont i halsen och är lite svullen, inte så att jag är förkyld eller så, men om den rackarns halsen får för sig att bli förkyld på riktigt innan fredag...

För övrigt kommer dagen att spenderas hemma. Har längtat efter att bara vara och slippa göra någonting. Inget plugg, ingen stress. Härligt. Ska ta en kopp kaffe (mamma har köpt en lattevisp som skummar mjölken och värmer upp den, så att man får en sån där "riktig" latte som på café) och leta upp den där boken jag tänkt läsa. Låter klyschigt, men är precis vad jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela