Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Midsommar

Publicerad 2010-06-26 15:19:16 i Allmänt,

Har haft en mysig midsommarafton som spenderades på sjön i familjens motorbåt. God mat och trevligt sällskap, för att inte tala om perfekt väder! Kunde inte varit bättre, tackar vädergudarna :) Nästan så att det var lite väl varmt, brände mig på halva halsen, hakan och halva underarmarna. Snyggt... Idag känner jag mig desto segare, men vem gör inte det en dag som denna? ;)

Jobbet ringde tidigt imorse och frågade om jag kunde jobba. Behövde ingen lång betänketid innan jag svarade nej. Hela kroppen skrek "Nix, not today fellows!" Inte av lathet, utan av sjuklighet. Temp: 38,3. Är varm, svettas, slutar svettas. Blir varm, svettas, slutar svettas... Imorn däremot har jag inbokat 8-17, så då måste jag på ett eller annat sätt masa mig iväg. Hoppas att jag får alla bilärenden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela