Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

VFU 1 slut

Publicerad 2010-11-12 09:13:01 i Plugg,

Igår var sista dagen på praktiken. Hade bakat en kladdkaka som jag tog med mig till personalen, den var uppskattad :) Förutom att jag hade slutbedömning (som gick jättebra) fick jag ge tre influensavaccinationer och byta två katetrar. Kvällen tillbringades framför tv:n, slocknade runt nio - var ganska trött då, ja...

Nu ska jag strax iväg på ett pass cirkelträning, kanske blir några handtag på vikterna också i gymmet. Senare idag hoppas jag att jag hinner skriva klart hemtentan, innan det är dags för lite fiolspel till kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela