Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Då var jag människa igen

Publicerad 2012-03-02 17:29:21 i Allmänt,

Aah, fredag. Hemtentan är klar och inlämnad sedan ett antal timmar, nu tar jag ledigt över helgen. Eller, ja. Ledigt och ledigt. Ska jobba på kirurgavdelningen, men shit the same. Fredagskänslan förstärks ytterligare av den glädje som infann sig då betyget G redovisades på tentan i läkemedelsräkning.
Nu: endorfintillskott i form av träning. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela