Sjuksköterskestudent

- vägen till sjuksyrra och allt som hör till

Winner

Publicerad 2012-11-15 12:17:22 i Allmänt,

Jag avböjde båda de erbjudanden jag tidigare så gärna suktade efter. Istället har jag kastat mig ut i något helt okänt, vilket har fått mig att tvivla ett par gånger upphöjt till tusen. Men lika mycket som det är obekant och läskigt, hade möjligheten till egen utveckling inte kunnat vara större. Ibland måste man lära sig att lita på den egna magkänslan, och låta bli att göra saker och ting så himla komplicerat. 

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2012-11-17 09:46:11

Hörde nåt en gång för länge sen: "Magkänslan är Gud som viskar i ditt öra." Tycker att det är ett fint 'citat' även om man inte är troende! =)

Svar: Ja, vad fint! :)
Syrrastudenten

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Syrrastudenten

Hej! Är sjuksköterskestudent någonstans i Sverige. Här på bloggen kommer du att få följa mig på min väg mot sjuksköterskeyrket, och en del annat som hör till här i livet. För att värna om patientsäkerheten och sekretess, kommer en del inlägg att vara mer fiction än andra. Skriv gärna en kommentar om du känner för det. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela